Szkolenia

  • Czy wiesz, że możesz odegrać znaczącą rolę w rozwoju nowych terapii i standardów leczenia?
  • Czy ośrodek medycyny rodzinnej może odgrywać ważna rolę w badaniach klinicznych?
  • Czy lekarz rodzinny może zostać badaczem w badaniach klinicznych?
  • Czy pielęgniarka może wejść w skład zespołu badawczego?

Zdecydowanie tak!!!

MedConsult sp z o.o. zaprasza lekarzy rodzinnych i pielęgniarki praktyk rodzinnych, zainteresowanych tematyką badań klinicznych do udziału w programie gp4research w ramach którego odbędzie się nieodpłatne szkolenie dla badaczy oraz personelu ośrodków badawczych, przygotowujące do udziału w badaniach klinicznych.

Szkolenie jest akredytowane przez TransCelerate BioPharma i spełnia wymagane przez TransCelerate niezbędne kryteria szkolenia ICH-GCP dla badaczy i personelu ośrodka, które pozwalają zaliczyć go do szkoleń GCP uznawanych przez sponsorów badań klinicznych.

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  1. Historia badań klinicznych i normy etyczne
  2. Praktyka medyczna a badania kliniczne
  3. Proces rozwoju nowego leku
  4. Przebieg badania klinicznego
  5. Delegowanie obowiązków oraz szkolenie personelu
  6. Podstawowa dokumentacja badania klinicznego
  7. Dokumentacja źródłowa i jej przechowywanie
  8. Zarzadzanie produktem badanym
  9. Działania niepożądane i bezpieczeństwo
  10. Dobra Praktyka Badań Klinicznych dla ośrodków badawczych

Uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat potwierdzający ukończenie kursu z zakresu GCP.

Szkolenie odbędzie się w dniu ………. w ………… (lub w okolicy) w godzinach od 9.00 do 15.00. W przerwie zapraszamy na kawę i poczęstunek.

Chętnych prosimy o potwierdzenie uczestnictwa pod adresem: info@gp4research.com

Jeśli chcesz:

  • zostać badaczem w badaniach klinicznych
  • mieć dostęp do nowych standardów leczenia i terapii?
  • zaoferować swoim pacjentom jeszcze lepszą opiekę medyczną
  • rozpowszechnić badania kliniczne w świecie/dziedzinie medycyny rodzinnej
  • rozwinąć swoje umiejętności zawodowe
  • zmotywować swój personel
  • poprawić organizację pracy placówki
  • poprawić komunikacje z pacjentem
  • zyskać uznanie środowiska medycznego
  • uzyskać dodatkowe źródło dochodu